Tuesday, August 9, 2011

Ramadhan 2011

Salam dan salam Ramadhan.

Dah sembilan hari kita berpuasa, tapi belum sempat bagi ucapan. Banyak benda yang berlaku, niat tak nak cuti sambut puasa tapi Allah yang menentu segala, balik juga ke kampung, melawat abang di ICU HUSM, dapat la bersahur sehari dan berbuka dalam perjalanan. Isnin dalam perjalanan dan Selasa kami cuti.

Minggu ni, Ajmal demam malam. badan, kepala panas. Siang hari Alhamdulillah baik. cuma batuk jelah yang mengganggu. kecian anak kecil mama. Kuatkan semangat mu sayang. Cuma satu yang mama kesalkan sangat, kerana kecuaian mama, kelekaan mama, kamu sakit. Maafkan Mama sayang. Semoga kamu tak apa-apa. Membesarlah dengan sihat dan selamat.

Hari ni hari kedua di MAMPU Cyberjaya. Errmmm... sungguh tak suka. sakit kepala. balik malam-malam penat sangat. bukan kerja guna tenaga pun, tapi tu lah, buat benda yang tak brape suka ni penat...huhu.. mujur dua hari je. well, next week pun ada lagi kerja cengini. Lepas ni NGIS plak... haha..huhu..

Tapi yang mengumbirakan hari ini. bonus raya untuk kakitangan kerajaan. Walaupun tak banyak, ianya tetap ada. Boleh beli baju Ajmal lagi.. tunggu Mama bawak balik baju baru yer..






No comments:

Post a Comment