Monday, October 3, 2011

Oktober Kembali Lagi

Alhamdulillah.

Kali ini Oktober kembali ketika kami sudah bertiga. Jika dua tahun yang lalu, pada hari ini, mungkin kami sedang sibuk dengan hal-hal penting untuk peristiwa maha penting. Alhamdulillah, berkat doa dan usaha.. semuanya telah selamat. Jika tahun lalu, pada saat-saat begini, mungkin kami sedang berkira-kira untuk buat itu dan ini. Namun sedikit terbatas kerana sang puan sedang berbadan dua, manakala sang tuan sedang berfikir tentang masa depan. Alhamdulillah, semuanya juga berlalu dengan baik.

Bagaimana dengan tahun ini?Sekarang kami sudah bertiga, Papa, Mama dan Ajmal. Harap segalanya tetap baik dan berterusan baik.

Ya Allah! Ampunilah dosa kami, kesalahan kami, kebodohankami segala sesuatu yang melampaui batas dan segala yang Engkau lebih mengetahui dari kami. Ya Allah! Ampunilah kami dan ibu bapa kami, dan kasihanilah keduanya sebagaimana mereka mengasihani kami sejak kecil. Ya Tuhan kami! Berilah kami suami isteri, anak cucu kami semua menggembirakan hati dan jadikanlah kami sebagai ikutan orang-orang yang taqwa. Ya Allah! Kami minta ampun kepadaMu dan kesejahteraan agama di dunia dan di akhirat.

No comments:

Post a Comment