Wednesday, January 16, 2013

Dugaan-Nya

Batuk, Selsema dan sekarang telinga pulak berdengung.. Dugaan betul di akhir-akhir pregnancy ni..Batuk dah tiga minggu tak baik2.. tapi doktor ada berkata mungkin lepas bersalin ni, baik terus lah batuk ni. Alhamdulillah, seandainya itu aturannya.. cuma tak sanggup untuk batuk-batuk dalam keadaan perut yang memberat.. Semoga anak mama dalam perut ni sihat dan selamat.

Semalam tabahkan diri ke klinik untuk berjumpa doktor. Tak tahan sebab selsema dh membuatkan telinga sakit. nak tidur malam semalam pun sakit, kekadang tu ada macam bunyi buih-buih pecah dalam telinga.. Ya Allah, ni kali pertama rasa macam ni. Rasa macam ada 'benda' duk 'menjajah' dalam telinga ni. Doktor bagi ubat selsema dan batuk.. semua pil.. mudah lah masuk tekak.. Selsema dah boleh amik doktor kata since baby dah besar, x effect kandungan dah. Semalam pun dapat cuti rehat. Alhamdulillah..

Bangun pagi hari ni, buih-buih jahat dalam telinga tu dah tak de, tapi yang pastinya telinga ni berdengung je.. kurang jelas pendengaran. Hidung sumbat, Telinga sumbat..Makanya tekak tidak mampu untuk bekerja sendiri untuk menikmati makanan. Sesungguhnya inilah dugaannya bila nikmat itu ditarik balik. Tidak senang hidup. Bersyukur kerana masih dikurniakan nikmat yang lain dan semoga Allah, memberi kembali segala apa yang diuji-Nya ini.

No comments:

Post a Comment