Friday, May 16, 2014

Selamat Hari-Hari

ASalam, Salam Jumaat penghulu segala hari

Semoga dengan kasih sayang-Nya, kita semua berada dalam keredhaan Allah.

Bulan Mei 2014.. cepatnya masa berlalu.. beberapa bulan ruangan tulis ini ditinggalkan. Bukan bererti melupakan, cuma tiada cerita untuk dikongsikan. Simpanan peribadi tak perlu up ke internet, simpanan peribadi tak perlu diletak di fan page media sosial, simpanan peribadi adalah hak peribadi, jadi simpan sendiri untuk diri sendiri dan mereka yang layak sahaja. Hmmm.. terlebih lah pulak.hehe..

Ok. bulan ni banyak betul selamatkan hari.. ada yang berkaitan secara langsung dan ada yang tidak. Selamat Hari Ibu, Selamat Hari Jururawat, Selamat Hari Guru. Ermm.. mugkin ada juga hari lain.. kepada semua pemilik hari-hari berkenaan, di ucapkan selamat untuk semua. Selamat Maju Jaya. Jasamu tak pernahku lupakan.

Rasanya nak mula menulis balik lah.. secara berkala walaupun bukan hari2..Kita ni mane la ada benda sangat pun. Menulis untuk kenangan2 diri sendiri. Gambar pun jarang dapat letak kat sini.. Ada kekangan sikit. Apa-apa pun seronok sebenarnya menulis blog. tapi lagi seronok blog walking..huhu..

Sekarang duk sibuk buat programming, tu yang kadang2 masa habis ke programming, sebab benda ni kena fokus, kalu main cilok-cilok.. baik tak payah buat.. mood tak datang punya. Ok. jom buat programming. Daaa.

No comments:

Post a Comment