Tuesday, November 10, 2009

sebulan yang lalu

10 oktober 2009


Sejarah yang telah dimulakan


Diciptakan Hawa untuk mengisi kekosongan sisi Adam, dibuka-Nya hati ini untuk menerima takdir Allah.. dengan izin bonda tercinta, restu keluarga seluruhnya, doa iringan malam & siang, akhirnya kami bersama..







Semoga kebahagian menjadi milik kami selamanya.. Ya Tuhan, Kau kurniakan kami suatu perjalanan yang harmoni, kebahagiaan yang berterusan, rezeki yang luas dan berikanlah kami ketabahan dan kekuatan untuk mengharungi liku-liku perkahwinan ini. Amin.

Kepada semua yang terlibat dengan majlis perkahwinanku, ucapan terima kasih yang tidak terhingga, Bunda sayang yang banyak memudahkan segala kerja, Adik yang selalu menjadi penasihat, cum my wedding planner (thanks for your effort, kesian kamu..kene buat itu, buat ini.. xpe dik, nanti kamu kawen, xde lah kamu risau, kan dah pandai buat sendiri..hehehe) Kak yang banyak membantu Bunda (selamat berjuang kakakku), Abang Nor (teringat mase tanya orang nak kawen ke x.. malu orang..huhu), Abg P, Kak Nik selaku chief of kitchen, Abg Din, Kak Ngah, Abg Ngah yang menguruskan hal imam dan pernikahan, Kak Nun, Kak Chik dan si kecil Adam, Utih yang sanggup mengambil cuti,(your turn is coming soon, promise tau..), Kak Mah, si cilik Afi and Ana, cik Nik yang rela menerima risiko kerana bercuti tanpa kebenaran, all my niece, my nephew.. (Along, Ngah, Azam, Amir.. sekadar menyebut beberapa nama..). For Awie, terima kasih untuk siakap tu, tapi pedas ckit la.. thanks to all. Majlisku adalah majlis keluarga.

Kepada kawan-kawan yang sudi meluangkan masa dan tenaga, kehadiran kalian telah mengisi harapanku..terima kasih.

No comments:

Post a Comment