Wednesday, February 23, 2011

Masa yang menghimpit

Alhamdululillah..

Sebulan telah berlalu, usia permata hati tercinta juga bermakna telah lebih sebulan. Pembesaran yang berlalu di depan mata sangat cepat. Semoga Ajmal terus membesar dengan sihat dan selamat dan seterusnya menjadi anak yang soleh. Amin.

Juga bermakna lebih sebulan juga percutian, berpantangan di kampung. Huhu.. Orang kata bosan berpantang, bagiku ianya tidaklah membosankan sebab memang kesukaanku bila pulang bercuti pun (semasa anak Bunda masih bujang la) hanya berada di rumah (sekiranya tiada kepentingan untuk keluar). Nak kata berpantang erti kata orang lama tu tak de lah. Sekadar mana yang mampu je, berurut bertungku buat juga ckit, makan minum jaga juga la kecian anak sebab breast feedingkan..

Suami tercinta pun baru je kembali bekerja, balik jenguk anak selepas 2 minggu masuk kerja. Mungkin lagi 3 minggu Abang balik.

Pasal pindah rumah (entry lepas). Rasanya dah dapat keputusan. Kami tak nak pindah lah. Stay je kat rumah sekarang, tak pe la apartment pun. janji kami selesa rumah sekarang. Harap inilah keputusan yang terbaik untuk kami. Semoga Allah terus memberikan yang terbaik untuk kami.


d2D: Terlupa ada kerje yang telah terbengkalai. Mohon maaf kepada yang terlibat.

No comments:

Post a Comment