Friday, November 26, 2010

Jumaat Doh??

Salam Jumaat, Salam Mesra

Penghulu segala hari, hari penutup minggu kerja sektor awam di kebanyakan negeri.. Hari yang mempunyai seribu satu rahsia dan juga hari permulaan sekiranya ada acara yang berlangsung sepanjang hujung minggu.

Mula merancang dan mencongak waktu, berhitung kira untuk mengisi jadual hari minggu.. hari inilah permulaannya.

Tapi hari ini, di sini, pada waktu ini.. barulah empunya diri boleh berehat melayan internet, sepagian meminjamkan telinga dan seluruh anggota menghadiri majlis perkongsian ilmu, antara wajib hadir dan kesudian sendiri untuk menambah ilmu maka pagi Jumaat ini, kita beroleh kelebihan duduk di majlis ilmu.

Bagaimana dengan esok? Sudah tentu berisi. Perancangan sudah dilakukan cuma tunggu perlaksanaannya sahaja. Diharap jadual encik suami juga kosong dari tugasan rasmi. Kami bercadang ke Mom & Baby Fair di Mid Valley esok. Mencukupkan mana-mana barang keperluan yang masih kurang. Harap-harap dapatlah ketemu apa yang dihajati di sana.



Hari juga bermulanya Pameran Antarabangsa Pertanian, Hortikultur dan Agro Pelancongan Antarabangsa (MAHA 2010)di Serdang. pameran berakhir 5 Disember 2010. Lama lagi tu. Kepada sesiapa yang berkelapangan, silah ke sana, Khabarnya banyak yang menaraik ada di sana.


dR2R: Adakah daku punya kudrat untuk ke sana? Kita cuba aje lah Abang ye..

No comments:

Post a Comment